short post about me

Go down

short post about me

Post  Lloyd711 on Sat Mar 27, 2010 12:05 pm

Hello I'm Lloyd711. However those of you who feel the need to, can call me Daniel, Dan or Danie. I'm your guild leader here in Resistance. Very Happy


Last edited by Lloyd711 on Sat Mar 27, 2010 7:06 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : Taylor -.-)

Lloyd711
The Almight Guild master >:D
The Almight Guild master >:D

Posts : 66
Join date : 2010-03-27
Age : 25

View user profile http://resistance.onlinemmorpg.net

Back to top Go down

SHORT POST ABOUT ME

Post  TehOnlyOne on Sat Mar 27, 2010 2:19 pm

Hello, I am TehOnlyOne better known as SATAN! Please call me Taylor. I am the admin in _Resistance_ i was in the original one in epith so..follow my rules!
avatar
TehOnlyOne
Forum addict
Forum addict

Posts : 116
Join date : 2010-03-27
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

SHORT POST ABOUT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Post  gaju681 on Sat Mar 27, 2010 5:54 pm

Hello, I am gaju681 (mage) or gaju6811 (cleric)
if you really want you can call me jojo ........ Very Happy
and i like cookies lol!
and smileys Very Happy


in the original i played on apoline and here one half is your admin
and the other is the one which likes cookies ....... and smileys. and ist not an admin

im not sure about beeing an admin or not^^


Last edited by gaju681 on Sat Mar 27, 2010 5:55 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : idk)

gaju681
Admin
Admin

Posts : 34
Join date : 2010-03-27

View user profile

Back to top Go down

####

Post  kyou on Sat Mar 27, 2010 7:04 pm

lol you guys are krazyy Very Happy
avatar
kyou
non-newbie
non-newbie

Posts : 32
Join date : 2010-03-27
Age : 24
Location : stuttgart

View user profile

Back to top Go down

SHORT POST ABOUT ME

Post  dhusty on Sun Mar 28, 2010 9:28 am

I'm Dhusty. I'm pretty helpful because I know the Fiesta game from bottom to at least level 87. So this game is kind of different but still the basic concept. I play Epith and Legel. My main is on Epith and as I said he's an 87 with the same name "Dhusty" also he's a cleric. That's my real name so you can call me by that. It's also the name of my OS so if you want you can add me. It's the same on Athens but I'm not really sure how to use their profiles yet so excuse me for really not using them. It's really the best way to contact except for maybe in game. Then again if I can get myself into the habbit you can maybe leave questions here and even if I don't answer I'm sure someone else will... unless it's a personal question in which several people might still be able to answer. Razz I'm really friendly unless you piss me off. So... yeah. Very Happy
avatar
dhusty
newbie
newbie

Posts : 16
Join date : 2010-03-28
Age : 26
Location : Louisville

View user profile

Back to top Go down

About Me, WOOOOOTWOOOOOO! xD

Post  CyrusKnyghtbane on Sun Mar 28, 2010 9:38 am

Woot! CyrusKnyghtbane here. So I'm a fighter and archer on Athens, and one of every class on Epith. Also played a few other servers. Main's on Epith, 86 Archer.

IRL : Name's Ken, roommate ish Dhusty. I only like certain smilies, usually with the D mouth. xD Very Happy ;D, you get the point. xD

I'm a jerk, not friendly, and I HATE YOUR FACE! Nah, I'm just kidding. Really, I like to help, I know the game fairly well. I'm a nerd. It's fun. Well.... Yeah. I don't think I'm in _Resistane_ yet, think we're still in Resistance. xD So yeah. I BETTER BE AN ADMIN ONCE I GET THERE LOYD! xD Yeah, so Taylor and Loyd were our buddies on Epith. So we're all fairly familiar with each other. Ummm, we're cool and chill, and we like to help for the most part.... Feel free to ask me anything, I'll usually give you too much information and Dhusty will have to stop me. xD Okay, yeah. Done here. jgselkgjkrjkwgkwegnjkwngjk;wgn;kjaengjklaernkjrn;l;jrgkewrng
Sorry, spasm. xD
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

>_>

Post  TehOnlyOne on Sun Apr 04, 2010 11:28 am

spams are hurtfull to the brain whitch case i need not have spasms and now im just trying ot get 100 posts so LOL FUCK OUT NIGGAS!
avatar
TehOnlyOne
Forum addict
Forum addict

Posts : 116
Join date : 2010-03-27
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Fri Apr 09, 2010 11:40 am

TehOnlyOne wrote:spams are hurtfull to the brain whitch case i need not have spasms and now im just trying ot get 100 posts so LOL FUCK OUT NIGGAS!
You
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Fri Apr 09, 2010 11:40 am

TehOnlyOne wrote:spams are hurtfull to the brain whitch case i need not have spasms and now im just trying ot get 100 posts so LOL FUCK OUT NIGGAS!
totally
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Fri Apr 09, 2010 11:41 am

TehOnlyOne wrote:spams are hurtfull to the brain whitch case i need not have spasms and now im just trying ot get 100 posts so LOL FUCK OUT NIGGAS!
cheated
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Fri Apr 09, 2010 11:41 am

TehOnlyOne wrote:spams are hurtfull to the brain whitch case i need not have spasms and now im just trying ot get 100 posts so LOL FUCK OUT NIGGAS!
on other
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Fri Apr 09, 2010 11:41 am

TehOnlyOne wrote:spams are hurtfull to the brain whitch case i need not have spasms and now im just trying ot get 100 posts so LOL FUCK OUT NIGGAS!
topics
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Fri Apr 09, 2010 11:41 am

TehOnlyOne wrote:spams are hurtfull to the brain whitch case i need not have spasms and now im just trying ot get 100 posts so LOL FUCK OUT NIGGAS!
with one word posts. LAME!
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

thats lame

Post  TehOnlyOne on Mon Apr 12, 2010 7:31 pm

thats pretty lame cyrus are you sure you made that up your self? i mean..comon spreading out posts over the whole entire forrums..THATS WHAT I DO ASS HOLE
imm on to you and your tricks.. Evil or Very Mad
avatar
TehOnlyOne
Forum addict
Forum addict

Posts : 116
Join date : 2010-03-27
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Thu Apr 15, 2010 2:20 pm

HAHAHHAH! And if I have to I will make a section to just post over and over. I WILL BEAT YOU TO 100! xD
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

yeah

Post  TehOnlyOne on Thu Apr 15, 2010 3:54 pm

wtf thats cheating
avatar
TehOnlyOne
Forum addict
Forum addict

Posts : 116
Join date : 2010-03-27
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Fri Apr 16, 2010 12:13 am

TehOnlyOne wrote:wtf thats cheating

It's only cheating if deemed so by those who rule the forum. Which is not ye. Also, once this was said, suddenly a section appeared that was titled something to the effect of "A place for Cyrus to spam the hell out of". Yes, I know that isn't exactly the title of it. But basically.
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

Wow that got ugly fast..

Post  dhusty on Tue Apr 20, 2010 11:21 pm

You all are silly... but it was semi entertaining and very funny so well played sirs... well played.
avatar
dhusty
newbie
newbie

Posts : 16
Join date : 2010-03-28
Age : 26
Location : Louisville

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Fri Apr 23, 2010 8:20 am

dhusty wrote:You all are silly... but it was semi entertaining and very funny so well played sirs... well played.

::Takes a bow::
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

No

Post  TehOnlyOne on Tue May 11, 2010 5:16 pm

So you didnt ask for it to be there?It was just there?
Then that is not cheating but if you asked for it its
all a load of shit
Arrow
avatar
TehOnlyOne
Forum addict
Forum addict

Posts : 116
Join date : 2010-03-27
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  CyrusKnyghtbane on Fri Jul 02, 2010 2:55 am

TehOnlyOne wrote:So you didnt ask for it to be there?It was just there?
Then that is not cheating but if you asked for it its
all a load of shit
Arrow

You quit after I hit Spammer, so obviously it was nothing but a contest to you. I dropped some knowledge on the guild. So I didn't just spam it. I mentioned that I needed something to do at work when no one else was posting. Loyd provided.
avatar
CyrusKnyghtbane
forum spammer

Posts : 279
Join date : 2010-03-28
Age : 31
Location : Derby City

View user profile

Back to top Go down

Re: short post about me

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum